Skip to main content
Primer Equip
Sessió tàctica en les hores prèvies al duel davant del Granada
There are no reactions yet. Be the first!

La plantilla del Levante ha tancat els entrenaments setmanals. El grup ha ultimat este matí els preparatius del duel que demà enfrontarà al grup que conduïx Juan Ignacio davant del Granada. El temps no s'ha convertit en el principal aliat del planter en una setmana repleta de confrontacions. La Lliga i la competició europea s'han solapat. Eixe aspecte ha propiciat que el preparador blaugrana a penes comptara amb un parell de sessions per a ultimar les consignes anteriors a la disputa d'un nou desafiament de lliga davant del Granada. Les qüestions tàctiques han comptat amb una importància capital en la jornada de treball efectuada hui e el Ciutat des de les 10:30 hores. Juan Ignacio ha comptat amb la totalitat dels efectius amb l'excepció de Dudka. El grup està citat demà a les 11:00 hores en el coliseu d'Orriols. El tècnic establirà la relació de jugadors convocats per al xoc davant de l'equip Nassarita i anirà a l'Hotel NH Las Artes per a compartir esmorzar i les hores immediates al partit de la Lliga BBVA.