Skip to main content
Primer Equip
Sessió tàctica en les instal.lacions de Buñol
There are no reactions yet. Be the first!

La tornada al treball després del partit amistós disputat en la nit d'ahir en Almansa estava programat per a les deu del matí en el marc de la Ciutat Esportiva de Buñol. Mitja hora més tard els jugadors accedien al camp número u de la instal·lació per a seguir amb la planificació del duel de dissabte que ve davant del Màlaga en el feu de La Rosaleda. La matinal ha comptat amb la incorporació de Fanis Gekas després del seu periple internacional amb la Selecció de Grècia. Juan Ignacio ha comptat amb la totalitat de la plantilla amb l'excepció de Keylor Navas, qui complimenta el viatge de tornada des de Costa Rica després de participar en els partits disputats per la Selecció centreamericana davant de Mèxic. El preparador blaugrana ha treballat amb dos grups en la sessió. Els jugadors amb més càrrega de minuts en el xoc amistós davant de l'Almansa han realitzat un entrenament de regeneració que ha inclòs carrera contínua i diversos jocs amb el baló com a company.

La resta s'ha submergit en un entrenament tàctic baix l'atenta supervisió de Javier Pereira. Barkero s'ha exercitat amb el bloc encara que el treball general en alguns casos s'ha adaptat a les seues necessitats. Canvis d'orientació en busca d'arribades per les bandes i moviments col·lectius, partint des de la rereguarda, van consumir un matí que va finalitzar amb antelació sobre la resta de les jornades de la present setmana. Quan les agulles del rellotge s'aproximaven a les dotze, els futbolistes de la plantilla granota van prendre el camí de tornada cap als vestuari. El grup s'exercitarà demà a les 10:30 hores en l'Estadi Ciutat de València i a la vesprada es desplaçarà a Màlaga per a afrontar el dissabte un nou desafiament en la Lliga BBVA.