Skip to main content
Primer Equip
Sessió tàctica en les instal·lacions de Buñol
There are no reactions yet. Be the first!

Juan Ignacio Martínez ha dissenyat una sessió eminentment tàctica en el penúltim entrenament de la setmana que el bloc ha realitzat en les instal·lacions de Buñol des de les 10:30 hores. El preparador ha insistit, en la sessió efectuada a porta tancada en la Ciutat Esportiva, en l'estratègia i en el desenrotllament de diferents accions tecnicotàctiques a a penes dos jornades del retorn a la competició de lliga sobre el verd del Coliseum Alfonso Pérez de Getafe.

El preparador blaugrana ha comptat amb la totalitat de la plantilla després de l'arribada de Keylor Navas i Gekas, si bé l'atacant es va incorporar en la sessió d'ahir junt amb el grup, amb l'única excepció de Dudka. El centrecampiste polonés seguix recuperant-se de les molèsties en els adductores que li impedixen exercitar-se amb normalitat en les últimes jornades. Dudka s'ha sotmés a tractament de recuperació amb els fisioterapeutes de la societat granota. Chris, Diop i Barkero, tres components de la plantilla amb molèsties físiques de diversa consideració, han completat la sessió.