Skip to main content
Primer Equip
Sessió tàctica en les intal.lacions del Ciutat sense Juanlu ni Pallardó
There are no reactions yet. Be the first!

La plantilla del Levante ha représ este matí, des de les 10:30 hores, el treball en les instal·lacions de l'Estadi Ciutat de València. Juan Ignacio Martínez ha comptat amb la totalitat dels efectius per a anar ultimant els preparatius del duel davant del Club Atlètic Gosesuna amb les excepcions de Juanlu i Pallardó. El centrecampiste romandrà allunyat dels terrenys de joc durant unes setmanes com a seqüela del xicotet trencament que es va produir divendres passat en l'entrenament posterior al duel davant de l'Helsingborg.

Juanlu, per la seua banda, ha tornat a exercitar-se amb el readaptador completant este entrenament personalitzat amb una sessió de fisioteràpia. El temps pareix anar en contra dels interessos de l'interior esquerrà. A falta de la sessió del dissabte per a tancar definitivament la setmana de treball, el futbolista seguix sense compartir entrenament junt amb la resta del col·lectiu. Juan Ignacio ha desenrotllat, baix una fina cortina de pluja, una jornada eminentment tàctica. El preparador ha assajat moviments i accions que el grup tractarà de traslladar al compromís davant d´Osasuna de diumenge que ve.