Skip to main content
Primer Equip
Sessió vespertina demà dimecres en l'Estadi
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD tornarà als entrenaments, després de la jornada de descans, demà dimecres a les 18:30 hores en l'Estadi Ciutat de València.

En esta sessió, els servicis mèdics valoraran l'estat de Samuel i Jorge Pina que podrien estar disponibles per a Luis García la pròxima jornada depenent de la seua evolució, ja que els dos ja van començar a treballar en el terreny de joc en solitari en l'entrenament d'ahir dilluns.

A més, tant Pallardó com Adrián Martín rebran tractament fisioteràpic per a començar la recuperació de les lesions que arrosseguen després de l'encontre davant de l'Eibar.