Skip to main content
Primer Equip
Sessió vespertina en la Ciutat Esportiva de Buñol
There are no reactions yet. Be the first!

El planter llevantinista ha continuat exercitant-se esta vesprada a Buñol, en una sessió en què han realitzat activació, accions combinatives i futbol modificat.

La nota positiva l'ha protagonitzat Miguel Pérez, que a excepció de la part de futbol modificat, va realitzar la resta de la sessió amb el grup i està ja en la recta final de la recuperació.

Al contrari, tant Xisco Nadal com Juanfran, seguixen a les ordes de Félix Vicente, mentres que hui també es van unir al grup de jugadors amb molèsties Cerra, amb una sobrecàrrega d'isquiotibials, i Sergio amb un voltadits.

Els de Luis García tornaran al treball demà dimecres a les 9:30 hores a Buñol, i únicament s'exercitaran en una sessió.