El planter llevantinista ha continuat exercitant-se esta vesprada a Buñol, en una sessió en què han realitzat activació, accions combinatives i futbol modificat.
La nota positiva l'ha protagonitzat Miguel Pérez, que a excepció de la part de futbol modificat, va realitzar la resta de la sessió amb el grup i està ja en la recta final de la recuperació.
Al contrari, tant Xisco Nadal com Juanfran, seguixen a les ordes de Félix Vicente, mentres que hui també es van unir al grup de jugadors amb molèsties Cerra, amb una sobrecàrrega d'isquiotibials, i Sergio amb un voltadits.
Els de Luis García tornaran al treball demà dimecres a les 9:30 hores a Buñol, i únicament s'exercitaran en una sessió.