Skip to main content
Primer Equip
Sessió vespertina per a la primera plantilla demà dimarts a Buñol
There are no reactions yet. Be the first!

La primera esquadra llevantinista continuarà amb els entrenaments demà dimarts a partir de les 18 hores en la Ciutat Esportiva de Buñol, i esta setmana no tindran dia de descans.

Pel que fa a la sessió d'entrenament celebrada este matí, la totalitat de la plantilla que dirigix Luis García ha realitzat treball de recuperació en La Calderona, ja que finalment el grup no s'ha dividit en dos com estava previst.