Sonia Prim es perdrà el que resta de competició per sanció
There are no reactions yet. Be the first!
La jugadora del Levante UD Femení, Sonia Prim, es perdrà els dos encontres de Superlliga que resten per a finalitzar la temporada, ja que, després de ser expulsada amb roja directa en el minut 90 del partit enfront del C. At. Madrid Féminas, haurà de complir dos encontres de sanció.
Per tant, la futbolista no estarà a disposició del tècnic Gustavo Duco ni per a enfrontar-se a la Real Societat la setmana que ve a Natzaret ni per a enfrontar-se a la UE L´Estartit.
Sonia Prim tornarà als terrenys de joc per a disputar la competició de la Copa SM La Reina.