Skip to main content
Primer Equip
Stuani s´incorpora als entrenaments en la sessió vespertina
There are no reactions yet. Be the first!

Stuani ha représ l'activitat física junt amb la resta de la plantilla després d'incorporar-se esta vesprada en la sessió realitzada en les instal·lacions de la Ciutat Esportiva de Buñol des de les 17:00 hores. L'atacant uruguaià comptava amb permís del club per a integrar-se al treball col·lectiu una jornada després de la tornada oficial als entrenaments establit per a la vesprada d'ahir 28 de desembre del 2010.

Luis García ha organitzat una pràctica de possessió i pressió amb el baló com a protagonista en distints espais reduïts del terreny de joc. L'entrene ha finalitzat amb un informal partit a mig camp. Rubén, amb molèsties en el bessó dret, no ha botat al terreny de joc. L'atacant asturià ha rebut tractament específic per part dels fisioterapeutes del club igual que Felipe Caicedo. Valdo i Javi Venta no han participat en l'entrenament d'esta vesprada. Els dos jugadors representaran al Levante en el partit Champions per Àfrica que se celebrarà en l'Estadi Vicente Calderón.