Skip to main content
Primer Equip
Suau sessió d´activació en les hores prèvies al derbi davant del València
There are no reactions yet. Be the first!

Els integrants de la plantilla del Levante han aprofitat les hores prèvies al derbi enfront del València per a realitzar un treball específic d'activació sobre el verd del coliseu del barri d'Orriols. El grup ha complementat esta pràctica amb una sessió de vídeo en la sala de premsa del coliseu blaugrana. Els jugadors convocats per Juan Ignacio Martínez aniran a l'Hotel NH Las Artes on quedaran concentrats fins als instants previs a la confrontació que esta vesprada des de les 18:00 hores enfrontarà al València i al Levante en l'Estadi de Mestalla.