Skip to main content
Primer Equip
Suau sessió d'activació sobre la gespa de la Ciutat Esportiva del F.C. Barcelona
There are no reactions yet. Be the first!

L'expedició del Levante ha realitzat este matí des de les 11:00 hores una suau sessió d'activació en les instal·lacions de la Ciutat Esportiva del F.C. Barcelona prèvia a la confrontació nocturna en l'Estadi Cornellà-El Prat enfront de l'Espanyol. El grup que comanda Juan Ignacio Martínez s'ha exercitat per espai d'una hora en un marc paradisíac. Els díhuit jugadors que esta nit, des de les 22:00 hores, amb les càmeres de La Sexta en directe, afrontaran l´encontre davant de l'esquadra que prepara Mauricio Pochettino sobre la gespa del coliseu periquito han efectuat carrera contínua com a aperitiu amb la finalitat de tonificar els músculs abans de submergir-se en distintes pràctiques caracteritzades per l'ús en exclusiva del baló. Per la seua banda, Pepe Martínez Puig ha sotmés els arquers blaugranes, Munúa i Keylor Navas, a una bateria d'exercicis personalitzats. Juan Ignacio Martínez ha aprofitat la sessió per a establir, in situ i sobre el camp, les últimes consignes individualitzades i col·lectives a penes unes hores abans de l'enfrontament davant de l'Espanyol.