Skip to main content
Primer Equip
Suau sessió de recuperació en Punta Úmbria
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante ha acudit este matí, fidel i puntual, a la seua cita amb els entrenaments quotidians. A penes unes hores després de véncer al Pescara i agarrar entre els seus braços la caravel·la, l'equip que prepara Joaquín Caparrós es va calçar les bótes de nou per a exercitar-se per espai d'una hora i quart en les instal·lacions de Punta Úmbria. A les 10:45 els futbolistes van tornar al verd. El planter s'ha despedit del camp que li ha permés ultimar la preparació del Trofeu Colombino durant les últimes jornades. El preparador andalús ha desenrotllat una sessió de recuperació per a aquells jugadors que han comptat amb més presència sobre l'estora del feu del Recreativo de Huelva en els xocs encadenats davant de l'Olhanense i Pescara. El calfament inicial ha unificat a la totalitat del planter. No obstant això, el grup amb més minuts en els encontres del Colombino han realitzat un treball de recuperació en el gimnàs de la instal·lació. La resta del bloc ha incrementat les càrregues del treball efectuat sobre el rectangle de joc. La plantilla esmorzarà en l'Hotel Barceló i posarà rumb cap a Sevilla per a enllaçar amb l'AVE, amb destinació a València, amb eixida fixada a les 18:15 hores.