Skip to main content
Primer Equip
Suau sessió de recuperació per a la plantilla llevantinista
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD ha realitzat este matí un suau sessió de recuperació i bany i massatge en l'Estadi, en la que han participat tots els integrants del planter a excepció de Geijo.

Tant Pallardó com Adrián Martín, ambdós pràcticament recuperats de les seues lesions, seran baixa per a l'encontre del diumenge davant del Salamanca ja que, a pesar que ja han començat a exercitar-se amb el grup, encara no han finalitzat amb el seu particular posada al punt.

Els de Luis García tornaran als entrenaments demà dissabte a les 10:30 hores en l'Estadi, en l'última sessió de treball de la setmana i que se celebrarà a porta tancada.