Skip to main content
Primer Equip
Suau sessió de treball en l´Estadi Ciutat de València en l´antesala del xoc davant del Sporting de Gijón
There are no reactions yet. Be the first!

Els jugadors de la primera plantilla del Levante s'han exercitat suaument este matí en les instal·lacions de l'Estadi Ciutat de València. Els pupils de Luis García han desentumit els músculs i han realitzat diversos exercicis d'activació a penes unes hores abans de l'encontre de la competició de lliga, corresponent a la jornada trenta-quatrena de la Lliga BBVA, que esta vesprada, a partir de les 17:00 hores, enfrontarà a l'entitat blaugrana i al Sporting de Gijón de Manuel Preciado.

El preparador blaugrana ha convocat a la totalitat dels jugadors disponibles per a l'enfrontament davant de l'esquadra asturiana.