Skip to main content
Primer Equip
Suau sessió d´entrenament de la primera plantilla en Buñol
There are no reactions yet. Be the first!

La plantilla llevantinista ha realitzat este matí un suau sessió d'entrenament en la Ciutat Esportiva de Buñol en l'única sessió programada per a esta jornada.

Luis García ha volgut descarregar els seus jugadors de treball en este entrenament ja que l'inici de setmana en els entrenaments ha sigut molt intens.

El planter disfrutarà esta vesprada d'una merescuda sessió de descans, i tornaran als entrenaments demà dijous a les 9:30 hores a Buñol.

Per la vesprada, els llevantinistes es traslladaran a Benidorm per a enfrontar-se al conjunt de Juan Francisco Ferrer "Rubí" a partir de les 20 hores en Foietes.