Skip to main content
Primer Equip
Suspés l´entrenament de la primera plantilla per la pluja
There are no reactions yet. Be the first!

La primera plantilla del Levante UD s'ha vist obligada a suspendre l'entrenament previst en la Ciutat Esportiva de Bunyol per les fortes pluges que han caigut sobre València esta vesprada, i que han deixat els terrenys de joc impracticables.

Els llevantinistes tornaran als entrenaments demà dijous a les 10 hores a Bunyol, i al terme de la sessió Luis García compareixerà en roda de premsa en estes mateixes instal·lacions.