La plantilla del Levante UD Femení finalment no ha pogut realitzar la seua sessió de treball, prevista per a esta vesprada, pel fet que, per motius de seguretat per les fortes ratxes de vent, s'ha procedit al tancament de totes les instal·lacions esportives municipals de València, entre elles, el Poliesportiu de Natzaret, on l'esquadra llevantinista realitza els seus entrenaments.