Tornada al treball amb 20 punts i quart en la classificació
There are no reactions yet. Be the first!
La plantilla del Levante ha représ els entrenaments després de la victòria aconseguida en la jornada d'ahir davant del Deportivo de La Corunya. L'esquadra que prepara Juan Ignacio torna al treball defenent la quarta posició en la classificació en Primera Divisió després de sumar el seu punt número vinté en l'Estadi de Riazor. El col·lectiu inicia una setmana marcada pels duels de la Lliga Europea i de la Lliga BBVA. Helsingborgs i Barcelona establixen el full de ruta del Levante en les pròximes i més immediates dates. La concatenació de duels propícia que els futbolistes granotes afronten una setmana carregada d'entrenaments i compromisos oficials. El grup s'ha exercitat este matí a Buñol. Es tracta de la típica sessió post-partit que reunix a la totalitat del planter sobre el verd, si bé hi ha una clara diferenciació en el treball desenrotllat. Els titulars en la jornada d'ahir en terres gallegues han realitzat un entrenament de regeneració. Les càrregues i la intensitat han augmentat de manera considerable per a la resta dels jugadors. Gekas no ha participat en la matinal. L'atacant hel·lé es recupera dels problemes en el vast intern de la seua cama dreta. L'atacant ha realitzat un treball de readaptació i s'espera que al llarg de la setmana s'incloga amb la resta dels seus companys. Els futbolistes tornaran al treball demà des de les 17:00 hores a Buñol. El dimecres l'expedició partirà cap a Suècia per a afrontar el dijous el quint partit del Grup L de la Lliga Europea.