Skip to main content
Primer Equip
Tornada al treball de la plantilla demà dimarts
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD tornarà als entrenaments demà dimarts a les 9:30 hores en la Ciutat Esportiva de Buñol, després que hui dilluns hagen disfrutat de dia de descans.

Al terme de la sessió, Luis García compareixerà en estes mateixes instal•lacions en roda de premsa prèvia al encontre de Copa del Rei que el conjunt llevantinista disputarà el dimecres a les 21:30 hores davant de l'Hèrcules.