Tornada al treball de la primera plantilla llevantinista
There are no reactions yet. Be the first!
Luis García ja ha començat a preparar l'encontre de diumenge que ve davant del Salamanca este matí en l'Estadi Ciutat de València, amb les baixes de Pallardó i Adrián, que es van exercitar al marge, a més de Geijo.
El tècnic ha preparat un entrenament en què han realitzat, entre altres exercicis, possessions i partits modificats.
Els llevantinistes continuaran amb el treball demà dimecres a les 10 hores en l'Estadi Ciutat de València.