Skip to main content
Primer Equip
Tornada al treball en el Ciutat amb la permanència en la butxaca
There are no reactions yet. Be the first!

El cap de setmana va ser prou atípic. El partit davant del Real Saragossa, fixat per a la nit del divendres, va propiciar que el planter gaudirà de descans en les jornades del dissabte i diumenge. La plantilla ha représ este matí el treball des de les 10:30 hores amb la permanència en la butxaca. Els resultats del cap de setmana; és a dir, la igualada saldada davant de l'esquadra manya en el feu d'Orriols, en conjunció amb la derrota del Deportivo davant del Real Valladolid, determina que el Levante adquirisca la condició de primerdivisionista per quarta temporada consecutiva. L'aspecte hi ha marcat el primer entrenament de la present setmana. El bloc s'ha vist les cares de nou amb el principal i màxim objectiu establit per la societat complit.

La matinal ha seguit els paràmetres habituals en este tipus de sessions. Els jugadors que van partir com a titulars davant del Real Saragossa han realitzat un treball de recuperació mentres que la resta del planter ha augmentat la intensitat el treball efectuat. Chris i Nabil El Zhar s'han absentat de la jornada de treball amb permís del club mentres que Rubén s'ha concentrat amb la Selecció Espanyola Sub'20. Juanfran ha estat present en la sessió, si bé no s'ha exercitat sobre el camp amb el grup. Per la seua banda, Barkero seguix amb el protocol de recuperació de l'elongació del bíceps femoral amb una inflamació del tendó pròxima que es va produir en el duel davant del Real Mallorca. Pedro López, amb molèsties en el genoll dret, ha rebut fisioteràpia. El col·lectiu tornarà als entrenaments dimecres que ve des de les 10:30 hores a Buñol.