Skip to main content
Primer Equip
Tornada al treball en les instal·lacions de Buñol
There are no reactions yet. Be the first!

La primera plantilla del Levante ha représ els entrenaments en les instal·lacions de la Ciutat Esportiva de Buñol en sessió matinal. El bloc blaugrana ha tornat al verd després de la disputa del partit que el divendres va enfrontar al Levante i a l'Espanyol en el Ciutat. Lucas Alcaraz ha iniciat els preparatius de la cita de dissabte que ve davant del Getafe. La competició de lliga torna a comprimir-se i al duel en terres madrilenyes li succeirà quasi immediatament el partit davant del Còrdova en el feu d'Orriols i el xoc davant de la Real Societat en Sant Sebastià. El tècnic andalús ha comptat amb la totalitat de la plantilla amb l'excepció de Pape Diop en el primer entrenament de la setmana. El centrecampiste s'ha sotmés a tractament de fisioteràpia en la sala mèdica de Buñol. El col·lectiu ha realitzat un treball d'activació i diferents exercicis amb baló durant una hora i mitja aproximadament. El grup s'exercitarà demà en el mateix escenari des de les 10:45 hores per a treballar en el Ciutat entre les jornades del dimecres i divendres.