Skip to main content
Primer Equip
Tornada als entrenaments amb la satisfacció del punt aconseguit en Getafe
There are no reactions yet. Be the first!

A penes unes hores després d'estrenar la competició de lliga en el marc de Primera Divisió amb l'adquisició d'un important punt davant del Getafe en el Coliseu Alfonso Pérez, el grup s'ha retrobat en les instal·lacions de la Ciutat Esportiva de Buñol per a iniciar el treball d'una setmana que morirà sense la disputa d'un nou compromís del campionat de la regularitat per mor dels xocs de la Selecció Espanyola. Els rostres dels components del Levante denotaven la satisfacció per la igualada aconseguida en terres madrilenyes. El col·lectiu va desenrotllar, des de les 10:30 hores la típica jornada de regeneració post-partit. D'esta manera, els jugadors que van completar l'enfrontament davant del Getafe de Luis García han realitzat un treball específic de recuperació mentres que la resta de l'equip ha augmentat, de manera considerable, les càrregues establides amb una pràctica de pressió i possessió de l'esfèric així com distints partits condicionats disputats en espais reduïts del terreny de joc.

Iborra, Ballesteros i Juanfran han treballat junt amb els fisioterapeutes de l'entitat. Els tres jugadors arrosseguen molèsties derivades de l'esforç realitzat en el duel davant de l'esquadra azulona. El centrecampiste presenta un colp en el genoll esquerra. Juanfran té una sobrecàrrega en el bessó i Ballesteros un colp en el peu dret. Asier, Farinós i Garabato seguixen amb la planificació marcada en el procés de rehabilitació de les seues respectives lesions. Juan Ignacio Martínez ha comptat amb el total del planter amb l'única excepció de Valdo, convocat per la Selecció de Cabo Verde per a compromisos oficials de la Copa d'Àfrica. L'esquadra blaugrana descansarà en la jornada de demà dimarts i reprendrà els entrenaments el dimecres en doble sessió en les instal·lacions de Buñol.