Skip to main content
Primer Equip
Tornada als entrenaments demà dilluns en l´Estadi
There are no reactions yet. Be the first!

La plantilla llevantinista tornarà als entrenaments demà dilluns a les 10 hores en l'Estadi Ciutat de València, en una sessió en què està previst que els jugadors titulars de l'encontre davant del Salamanca realitzen sessió regenerativa, mentres que la resta treballarà amb baló a major intensitat.

Els de Luis García tindran jornada de descans el dimarts, per a reprendre els entrenaments el dimecres en l'Estadi.