Skip to main content
Primer Equip
Tornada als entrenaments el dimarts a Bunyol
There are no reactions yet. Be the first!

La plantilla llevantinista tornarà al treball després de la victòria davant de la SD Huesca, dimarts que ve a les 17 hores en la Ciutat Esportiva de Bunyol i disfrutarà de dos dies de descans.

En el primer entrenament de la setmana, els servicis mèdics hauran de valorar l'estat de Parri i Ángel, que van caure de la convocatòria per lesió el divendres, així com valorar com avancen de les seues lesions Pallardó i Adrián Martín.