Skip to main content
Primer Equip
Tornen les setmanes europees i els partits encadenats
There are no reactions yet. Be the first!

Tornen les setmanes europees, la qual cosa es traduïx en una presència contínua dels jugadors del Levante sobre la superfície dels terrenys de joc. Les coordenades de les pròximes i més immediates jornades ja estan delimitades. No hi ha armistici. Ni pauses per al descans mental i físic. L'exigència és manifesta per la duplicitat de competicions. La societat granota tornarà el dijous al marc de la Lliga Europea per a reprendre el cap de setmana la projecció de lliga amb un partit superlatiu davant del València en l'Estadi Ciutat de València. No obstant això, el duel davant de l'esquadra de Mestalla queda relegat a un segon pla pel fet que significa afrontar, amb anterioritat en el temps, la segona confrontació del Grup L de l'Europa League. Serà el dijous davant del Hannover 96. “Dels derbis es comenten coses, però no estem parlant d'este xoc. Està molt prop el partit davant del Hannover”, relata Pedro Ríos. Primacia absoluta per a la Lliga Europea.

L'encontre davant de l'esquadra germànica marca el procés de reconversió forçós a què es veu sotmés el grup que prepara Juan Ignacio Martínez cada dos setmanes. I així serà el futur més immediat fins a pràcticament l'arribada del Nadal. La relació d´encontres sorgix de manera entrellaçada. Les batalles de lliga es complementen amb les cites llevantinistes a Europa. Els primers dies d'octubre marquen esta dualitat. El Levante es posicionarà sobre el verd de la instal·lació teutona amb la condició de líder després de la victòria conquistada davant de l'Helsingborg en el llimes del Ciutat de València (1-0). El gol racial de Juanfran, en connivència amb la igualada entre el Twente i el Hannover, va determinar l'entronització en la taula de l'entitat d'Orriols després de sumar els tres primers punts de la lligueta. “Hem de canviar ràpid el xip. És un partit important en una competició en què hem depositat moltes il·lusions. Tractarem de traure alguna cosa positiva d'allí”, advertix l'interior andalús.

És innegable que la setmana de treball està marcada pel compromís europeu. Els pupils de Juan Ignacio Martínez han représ els entrenaments en sessió matinal a Buñol. I repetiran experiència demà en el mateix espai encara que en jornada vespertina. El dimecres l'expedició es desplaçarà a Hannover i a la vesprada s'exercitarà en l'escenari de la confrontació a fi de familiaritzar-se amb este entorn. En la seqüència establida el preparador anirà resolent els distints enigmes que acompanyen a la configuració definitiva de l'onze inicial que tractarà de mantindre la condició d'invicte en la Vella Europa.  Juan Ignacio no podrà comptar per al xoc davant del Hannover ni amb Pallardó ni amb Martins. El centrecampiste seguix el protocol de recuperació del xicotet trencament produït en la jornada posterior al duel davant de l'Helsingborg mentres que Martins no està inscrit en la segona competició que es disputa en sòl europeu. Potser el principal dubte consistix a discernir si Juanlu arribarà a  temps a la cita alemanya.