Skip to main content
Primer Equip
Tota la plantilla a disposició de Luis García en la primera sessió de la setmana
There are no reactions yet. Be the first!

Luis García ha pogut comptar amb tots els seus hòmens en l'entrenament d'este matí, per primera vegada en la temporada, i des que arribara a la banqueta llevantinista la passada campanya.

Amb tots els jugadors a la seua disposició, el tècnic madrileny ha preparat una sessió en què han treballat un circuit de força explosiva i han finalitzat amb partits reduïts.

En els últims minuts Xisco Muñoz s'ha retirat per un colp en el turmell esquerre, però que en principi no li impedirà exercitar-se esta vesprada amb normalitat.

Els llevantinistes tornaran al treball a les 18 hores a Buñol.