Skip to main content
Primer Equip
Tota la plantilla convocada per al partit davant del Castelló
There are no reactions yet. Be the first!

Luis García ha convocat tots els jugadors que estan realitzant la pretemporada a les seues ordes, per al desplaçament que realitzarà l'equip a Castelló, on a les 21 hores s'enfrontaran a l'esquadra de Jordi Vinyals.

En el partit no participaran els lesionats Miguel Pérez, Iborra, Xisco Nadal i Juanfran, a més del nouvingut Munúa, encara que tots ells viatjaran a Castelló i s'exercitaran en Castalia abans de l´encontre. A més, els jugadors que tinguen menys minuts en el partit, també entrenaran a la finalització del mateix.

A més, no viatjarà amb l'equip el porter Paredes, que després del fitxatge de Munúa, torna a posar-se a les ordes de José Gómez en el filial granota.

El planter eixirà des de l'Estadi esta vesprada a les 18:45 hores.