Skip to main content
Primer Equip
Treball a porta tancada en l´Estadi Ciutat de València
There are no reactions yet. Be the first!

La plantilla del Levante ha canviat este matí d'escenari per a prosseguir, en el marc de l'Estadi Ciutat de València, amb la rutina diària en la planificació del duel davant del Villarreal del pròxim cap de setmana. El grup s'ha exercitat en el feu d'Orriols a porta tancada des de les 10:30 hores. Després d'un breu calfament general, el col·lectiu hi ha realitzat distints exercicis distesos sobre el verd del coliseu granota que han permés comprovar la camaraderia que existix en el si del planter.

En una segona fase, Juan Ignacio Martínez ha aprofundit en el treball de qüestions tecnicotàctiques susceptibles de desenrotllar en l'enfrontament davant del Villarreal. El Levante s'exercitarà demà dissabte des de les 10:30 a Buñol.