Treball d´activació abans del partit davant del Nac Breda
There are no reactions yet. Be the first!
La plantilla del Levante s'ha exercitat este matí des de les 10:00 hores en les instal·lacions esportives de Kamperland. El grup que prepara Juan Ignacio Martínez ha desenrotllat un treball d'activació i de preparació per a l'esforç del partit que esta vesprada des de les 19:30 hores enfrontarà al Levante i al Nac Breda en la confrontació que tancarà la segona fase de la pretemporada realitzada en terres holandeses. Farinós ha tornat al col·lectiu després del colp que va patir en l'entrenament vespertí d'ahir. Higón s'ha reincorporat a la sessió després de descendir el ritme durant la jornada d'ahir per un colp produït en el xoc davant del Lierse. Per la seua banda, Munúa s'ha quedat en l'hotel de concentració afligit d'un procés febril provocat per un refredat. El grup ha efectuat un calfament que ha preludiat una pràctica de possessió i de pressió completada amb exercicis de circulació i finalització davant de les metes defeses per Garabato i Keylor. En la recta final del matí, el tècnic ha insistit en un treball d'estratègia.