Skip to main content
Primer Equip
Treball de força física per a reprendre l´activitat a Buñol
There are no reactions yet. Be the first!

La primera plantilla del Levante ha représ este matí els entrenaments en les instal·lacions de la Ciutat Esportiva de Buñol després de gaudir d'una jornada de descans en el dia d'ahir. El grup que lidera Juan Ignacio Martínez comença els preparatius, ja de manera continuada, de l'enfrontament que diumenge que ve afrontarà davant del Màlaga des de les 18.00 hores sobre la gespa de l'Estadi Ciutat de València.

L'esquadra blaugrana ha efectuat un treball específic de força física per a iniciar el recorregut de la jornada matinal, disputant distints partits condicionats per grups. Un informal encontre ha tancat el matí. Juan Ignacio Martínez ha comptat amb la pràctica totalitat del planter després de la tornada de Keylor Navas i Valdo després el seu periple internacional amb Costa Rica i Cabo Verde. Juanfran ha entrenat amb absoluta normalitat i Pedro López, amb problemes intestinals en la sessió del dilluns, ha retornat al treball. Rafa Jordà i Iván s'han exercitat al marge recuperant-se de les seues respectives malalties. El col·lectiu entrenarà demà des de les 10:00 hores a Buñol.