Skip to main content
Primer Equip
Treball de recuperació per als herois davant de l'Atlètic de Madrid
There are no reactions yet. Be the first!

La setmana que naix hui, baix l'advocació de la bonaventura, com a seqüela de la victòria conquistada pel Levante davant de l'Atlètic de Madrid, és d'una exigència superlativa. El pas de les jornades implica anar superant confrontacions en l'àmbit de la competició oficial. En a penes dos dies l'expedició granota volarà cap a Gijón per a enfrontar-se al Sporting en el feu d'El Molinón. El dissabte 14 d'abril el torn serà per al Barcelona en el coliseu del barri d'Orriols. Els components de l'esquadra blaugrana han représ este matí les sessions d'entrenament amb un ampli somriure dibuixat sobre els seus rostres per mor de la consecució de tres nous punts que disparen a l'esquadra granota en la zona més elevada de la taula. La matinal ha seguit els paràmetres que definixen els entrenaments post-partit. Els herois de la cita dominical davant del grup que prepara Simeone han realitzat un treball específic de regeneració sobre la gespa de l'Estadi Ciutat de València.


La resta del planter ha augmentat la intensitat de la pràctica efectuada. Juan Ignacio Martínez ha comptat amb la totalitat dels efectius en el dia després d'un triomf excel·lent. Asier del Horno ha completat part de la sessió junt amb la resta del bloc, si bé ha realitzat un treball personalitzat de recuperació de les malalties que el van deixar fora del partit davant de l'Atlètic de Madrid. Per la seua banda, Iborra amb una sobrecàrrega que li va impedir concloure el duel davant de l'entitat matalafera, ha entrenat a un ritme menor. El grup s'exercitarà demà des de les 18:00 a porta tancada a Buñol i el dimecres es desplaçarà en vol xàrter a Gijón per a enfrontar-se a les 20:00 hores al Sporting en l'Estadi d'El Molinón.