Skip to main content
Primer Equip
Treball de velocitat i partits reduïts en la jornada de treball a Buñol
There are no reactions yet. Be the first!

La plantilla del Levante ha représ els entrenaments en sessió matinal des de les 10:30 hores en les instal·lacions de la Ciutat Esportiva de Buñol. Juan Ignacio Martínez ha comptat amb dèsset jugadors de la primera plantilla amb la inclusió de Roger, Álvaro, Garabato, tots ells adscrits al filial, i Rudy, meta del Juvenil. Els jugadors de l'esquadra granota han combinat, en la segona jornada de la setmana, un treball de velocitat, a partir del disseny d'un exigent circuit que els futbolistes per blocs han anat superant, amb la disputa de distints partits condicionats en espais reduïts del terreny de joc.

Asier del Horno ha abandonat la sessió de treball en els primers minuts després de patir un lleu torcement en el turmell esquerre que li ha impedit seguir encara que no pareix revestir gravetat. Valdo ha completat el primer tram del matí. Juan Ignacio Martínez no ha comptat amb la presència de Farinós, afligit d'un procés febril que el manté en llit. El col·lectiu descansarà en la jornada de demà, dijous 1 de març, i reprendrà les jornades d'entrenament el divendres 2 de març a les 10:30 hores a Buñol a porta tancada.