Skip to main content
Primer Equip
Treball físic i amb baló a la primera sessió d´entrenaments del dilluns
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD ha començat la setmana en Covaleda amb un entrenament en què ha combinat el treball físic i el baló, en la sessió matinal que començava a les 9:30 hores.

Els llevantinistes han realitzat possessions en espai reduït, un treball analític de potenciació aeròbica i han finalitzat la sessió en el riu amb exercicis de prevenció de lesions.

Amb Miguel Pérez totalment recuperat de la seua sobrecàrrega en el bessó esquerre, Luis García ja té a la seua disposició als 24 hòmens amb què va viatjar per al stage de pretemporada.

El planter tornarà al treball esta vesprada a partir de les 18:30 hores.