Skip to main content
Primer Equip
Treball tàctic a porta tancada per a preparar l´encontre davant de l´Alavés
There are no reactions yet. Be the first!

El Levante UD s'ha exercitat esta vesprada a porta tancada en l'Estadi Ciutat de València, en una sessió en què Luis García ha treballat aspectes tàctics, accions combinades i ha finalitzat amb un partit a camp complet.

Com ha sigut habitual esta setmana, el tècnic madrileny ha comptat amb tots els seus jugadors a excepció de Samuel, Álvaro Del Moral i Pallardó que han treballat al marge encara que continuen evolucionant molt bé de les seues lesions.

Els tres futbolistes que arrosseguen molèsties van realitzar canvis de ritme, carrera contínua i treball amb baló.

La plantilla tornarà al treball demà divendres a les 10:30 hores a Bunyol.