Skip to main content
Primer Equip
Treball tàctic en la sessió vespertina de la plantilla llevantinista
There are no reactions yet. Be the first!

El planter llevantinista ha completat l'entrenament vespertí a Buñol en la segona de les sessions previstes per a hui. Els de Luis García han realitzat un treball de tàctica i futbol reduït, en el que igual que este matí, no han pogut participar Miguel Pérez i Dani Carril.

Robusté, per la seua banda, va realitzar la primera part de la sessió amb el grup i es va retirar per precaució.

Els llevantinistes descansaran demà al matí i continuaran amb els entrenaments a les 16:30 hores en la Ciutat Esportiva.