Skip to main content
Primer Equip
Tres jugadors advertits de sanció per al partit davant del Deportivo
There are no reactions yet. Be the first!

Diop, Juanfran i Juanlu, són els tres jugadors advertits de sanció per al partit de diumenge que ve en què els llevantinistes s'enfrontaran al RC Deportivo a partir de les 12 hores, i amb quatre cartolines grogues es queden a la vora de la suspensió.

Després del xoc davant del Real Madrid, el llistat dels jugadors del Levante UD que compten amb targetes queda de la manera següent:

Martins té 3 grogues; Iborra, Pedro López, El Zhar, Munúa i Michel sumen 2; mentres que David Navarro, Barkero, Ballesteros, Pedro Ríos  i Chris tenen una.