Tres jugadors convocats per a entrenar amb la Selecció valenciana Sub-16
There are no reactions yet. Be the first!
Els jugadors dels equips de formació del Levante UD, Iván López, Marcos Castell i Rubén García, han sigut convocats per a exercitar-se demà dimarts a les 16 hores amb la Selecció valenciana Sub-16 a les ordes del tècnic Óscar Medina.