Skip to main content
Femení
Tres punts per a començar el campionat (1-0)
There are no reactions yet. Be the first!

Levante UD Femení: Paños, Ruth, Maider, Mariajo, Alicia (Peque, min. 65), Nerea (Sheila, min. 87), Alharilla, Alba, Miret (Anabel, min. 72), Bernauer, Buceta (Neus, min. 55).

Transportes Alcaine: Jamila, Sandra, Lara, Noe, María León (Marta Reyes, min. 85), Bárbara, Nelly (María C., min. 75), Claudia (Ana, min. 62), Nuria, Sara, Marta (Clara, min. 57).

Àrbitre: Bañó Solera. Va amonestar a la visitant Noe.

Gol:

1-0.Buceta, min. 15

L'encontre entre el Levante UD Femení i el Transportes Alcaine va inaugurar la competició de la temporada 2012/2013. El conjunt dirigit per Antonio Contreras va ser el que es va portar el triomf d'este primer partit gràcies al gol anotat per una de les incorporacions de l'equip valencià per a esta campanya, Ana Buceta.

Cap dels dos porters va tindre excessiu treball en este encontre, encara que el Levante UD Femení va ser el que va portar major perill a la porteria contrària. Després d'uns primers minuts de tanteig, l'esquadra local es va avançar en el marcador amb un gol anotat per Buceta després de plantar-se sola davant del porter.

Després del tant, ni Levante UD ni Transportes Alcaine van arribar amb claredat a l'àrea rival i el primer temps va acabar amb el 1-0 en el marcador.

Després de la represa, el Transportes va botar al terreny de joc amb un poc més d'intensitat buscant el tant de l'empat però Sandra Paños a penes va haver d'intervindre. El conjunt llevantinista va disposar d'una ocasió claríssima després d'un centre d'Alharilla des de la dreta. El baló es va passejar per davant de la porteria de Jamila i ni Alicia, primer, ni Nerea, després, van arribar per a rematar. Minuts més tard, les d'Antonio Contreras van traure tres córners consecutius però no van poder traure profit d'eixes jugades a baló parat.

A la fi, el Levante UD Femení va aconseguir el primer triomf de la temporada en la jornada inaugural del campionat.