Últim entrenament abans del encontre davant el Elx CF
There are no reactions yet. Be the first!
Luis García ha dirigit l'última sessió d'entrenament prèvia al encontre que els llevantinistes disputaran demà dissabte a partir de les 21:30 hores davant de l'Elx CF en l'Estadi Martínez Valero (TVV).
En esta sessió, els llevantinistes van treballar íntegrament amb baló de cara a preparar el partit davant l´Elx CF, així com la posada a punt de l'equip en la setmana prèvia a l'inici de la competició.
El tècnic madrileny no podrà comptar amb Rubén i Héctor Rodas, que seguixen en ple procés de recuperació de les seues molèsties; el primer en els isquiotibials, i el central en el pubis.
Els llevantinistes tenen prevista l'eixida des de l'Estadi Ciutat de València demà dissabte a les 17:30 hores.