La plantilla llevantinista ha realitzat l'últim entrenament este matí en l'Estadi Ciutat de València a porta tancada, previ a la trobada davant del Deportivo de La Coruña.
La totalitat dels jugadors, tornaran al treball el dijous a les 11:30 hores en La Calderona, on realitzaran sessió de recuperació per a afrontar el derbi de diumenge que ve davant del València CF.
Pel fet que la pràctica totalitat dels jugadors que no viatgen convocats per a la trobada d'esta jornada arrosseguen molèsties, demà dimecres no s'exercitaran i únicament realitzaran treball fisioteràpic en La Calderona.
Pel que fa al part mèdic, està format pels jugadors següents:
- BERSON: Continua amb les molèsties en el taló d'Aquil·les, i pel fet que no pot jugar per sanció esta jornada, únicament va realitzar treball amb els fisioterapeutes.
- GEIJO: Les molèsties en els isquiotibiales li obliguen a estar 48 hores en repòs, per la qual cosa hui no es va exercitar i tornarà a final de setmana amb el grup.
- COURTOIS: Continua arrossegant molèsties en el cuixa esquerre i hui va rebre tractament fisioteràpic, encara que podrà estar per a la trobada davant del València CF.
- CAVALLERO: Continua patint una lumbàlgia i en la sessió d'este matí només es va tractar de la zona afectada.
- ARVELADZE: Arrossega les molèsties en els adductores que li han impedit exercitar-se en els últims dies, i continua amb el seu procés de recuperació.
- KUJOVIC: Hui no es va exercitar per unes molèsties en el genoll esquerra, encara que si que entra en la convocatòria per a la trobada davant de l'Esportiu.
Completen el comunicat metge, Tommasi, que hui va tornar a treballar sobre la gespa del Ciutat de València junt amb el fisioterapeuta, Martín Badano, realitzant exercicis específics de recuperació del seu genoll, Miguel Ángel, que comença a incorporar-se al treball darrere de ser intervingut d'apendicitis, i David Castedo, amb seguix convalescent per la seua operació en el genoll.