El Levante UD realitzarà l'última sessió d'entrenament demà dissabte a porta tancada, a partir de les 10:30 hores en l'Estadi Ciutat de València.
Al terme de la sessió, Luis García donarà a conéixer la llista dels jugadors convocats per a l'encontre davant de l'Alacant.
L'expedició té prevista l'eixida per al desplaçament el diumenge a les 9 hores des de l'Estadi, i s'allotjaran en l'Hotel NH Cristal fins a les hores prèvies a l'encontre, que es disputarà en l'Estadi José Rico Pérez a les 17 hores.