Skip to main content
Primer Equip
Últim entrenament en l'Estadi demà divendres a porta tancada
There are no reactions yet. Be the first!

La totalitat de la plantilla llevantinista realitzarà l'última sessió d'entrenament de la setmana a València demà divendres a partir de les 10:30 hores en l'Estadi a porta tancada, mentres que el dissabte els jugadors convocats s'exercitaran a Salamanca.

Al terme de la sessió de demà divendres, Luis García compareixerà en roda de premsa en estes mateixes instal·lacions i donarà a conéixer la llista dels jugadors convocats per a l'encontre davant del Salamanca.

L'expedició llevantinista es desplaçarà per carretera a Salamanca el dissabte a primera hora del matí.