Skip to main content
Primer Equip
Últim entrenament i desplaçament a Vallecas demà dissabte
There are no reactions yet. Be the first!

La primera esquadra granota realitzarà l'última sessió d'entrenament a porta tancada demà dissabte a les 10:30 hores en l'Estadi Ciutat de València.

Luis García donarà a conéixer, al terme de la sessió, la llista dels jugadors convocats que viatgen a Vallecas per a enfrontar-se al Rayo, el diumenge a partir de les 17 hores.

L'expedició llevantinista eixirà des de l'Estadi el dissabte a les 15 hores, s'allotjarà en l'Hotel NH Sanvy fins a les hores prèvies a l´encontre, i tornarà al terme del partit a València.