Últim entrenament previ al encontre de Copa del Rei demà en el Estadi
There are no reactions yet. Be the first!
La plantilla llevantinista realitzarà demà dimecres a les 9:30 hores l'última sessió d'entrenament, previ al encontre de Copa del Rei davant de l'Hèrcules en l'Estadi Ciutat de València.
Al terme de la sessió, el tècnic Luis García donarà a conéixer la llista de jugadors que viatgen convocats.
L'expedició quedarà allotjada en l'Hotel NH Alacant fins a les hores prèvies al encontre, i tornarà després del partit.