Skip to main content
Levante UD Juvenil
Un gran gol en el 90 permet al Juvenil A emportar-se els tres punts davant del Torre Levante (1-2)
There are no reactions yet. Be the first!

Torre Levante: Marcos, Juanca, Gil, Mateo, Heredia (Iborra, m.59), Pedro (Gabri, m.72), Pablo, Diego, Raúl, (Boris, m.87), Fané (Rafa, m.84), Jonás

Levante UD: Ángel, España, Josep, Pablo, Jonathan, Armando, Calderón (Óscar, m.66), Camarasa (Javi, m.56), Estruch (Vicent, m.80), Juanra (Josua, m.90+), Jason.

Àrbitre: Muñoz  Pérez. Va amonestar al local Heredia i als visitants Calderón i Pablo.

Gols:

0-1. Juanra, min. 14

1-1. Gabri, min. 77

1-2. Josep, min. 90

Patida victòria collida pels xics de Villafaina. El míster, sancionat en la grada, ha pogut veure com els seus es portaven la victòria en els albors de l'encontre. En el Camp Municipal d'Orriols, a escassos metres del Coliseu granota, donava començament a les 18:15 l'encontre que va enfrontar al Juvenil A i al conjunt local, el Torre Levante.

El partit va començar amb un domini clar dels visitants, mentres que els locals van jugar les seues cartes i van esperar que el Levante avançara les seues línies per a aprofitar els espais a l'esquena mercé a la velocitat del seu davanter centre Fané. En el minut 14 el Levante va fer patent el seu domini de la pilota en el marcador. Una cavalcada d'Estruch per banda esquerra, que va anar sortejant rivals al mateix temps que creava espais, per a Juanra, que va rebre i amb calma però potència va aconseguir allotjar el baló en la xarxa. A partir de l'obertura del marcador el Levante, a pesar de seguir amb el seu domini, va portar menys perill en atac i es va centrar més a defendre el seu resultat.

En la segona mitat va haver-hi un canvi de papers i van ser els locals els que van agafar el relleu en el domini de l'esfèric. A pesar de tindre el baló, el Torre Levante va generar la majoria de les seues ocasions a baló parat ja que sabia que jugant eixa basa podia fer molt de dany al conjunt granota. En el 76 el Levante va poder rematar l'encontre gràcies a una contra perfectament conduïda per Óscar en banda dreta que va deixar a Juanra en boca de gol, però el meta visitant va encertar a allunyar. Tan sols un minut després, un baló, des de la banda dreta a l'esquena de la defensa, va arribar a l'acabat d'incorporar Gabri que va llançar un tir potent creuat que arrabassava momentàniament la victòria als blaugrana. Però va ser en eixe moment quan va eixir la casta dels granotes que no van abaixar els braços i al final van trobar la seua recompensa. Minut 90, Josep es trobava a més de 30 metres de la porteria, però amb una fe descomunal va colpejar sec l'esfèric amb cama esquerrana. Una bonica paràbola va fer que l'estirada del porter local fora inútil i el 1-2 acabara lluint en el lluminós.

Victòria in extremis del Juvenil Divisió d'Honor que continua obrint bretxa en la classificació amb el tercer classificat i la setmana que ve rebrà l'Hèrcules CF en la Ciutat Esportiva de Buñol per a seguir en el seu ferm camí cap al seu objectiu.