Hércules CF: Calatayud; Expósito, Abraham Paz (César, m.53), Sergio Fernández, Dani Bautista, Fernando Sales (Sendoa, m.59), Farinós, Abel Aguilar, Tuni (Rodri, m.76), Tote i Delibasic.
Levante UD: Mora; Cerra, Robusté, Tena, Vázquez, Xisco Nadal (Rubén, m.60), Iborra (Parri, m.65), Gorka Larrea, Miguel Pérez, Jorge Pina (Pedro Vega, m.68) i Geijo.
Gols: 0-1. Min.5: Tena. 1-1. Min.10: Delibasic. 2-1. Min.62: Sendoa. 3-1. Min.72: Farinós, de penal. 3-2, Min.79: Rubén Suárez. 4-2. Min.89: Abel Aguilar.
Àrbitre: Lesma López (Col.legi madrileny). Va amonestar als locals Delibasic i Sergio Fernández, i als visitants Pedro Vega, Xisco Nadal, Tena i Iborra.
Incidències: 7.000 espectadors.
El Levante UD va caure derrotat davant de l'Hércules CF per 4-2 en un encontre vibrant i en el que els de Luis García no li van perdre la cara al partit en un moment, mostrant-se durant els 90 minuts com un equip valent i guerrer fins al límit, i en el que el resultat final va ser excessiu ja que almenys els llevantinistes van meréixer l'empat.
El Levante UD va entrar molt millor al partit que l'Hércules CF. En a penes cinc minuts va llançar tres servicis de cantó i en el tercer d'ells el baló va caure als peus de Tena, que només va haver d'espentar-lo a la xarxa per a posar per davant en el marcador al conjunt valencià.
L'Hércules CF va reaccionar prompte i en una bona acció d'atac entre Delibasic i Fernando Sales va aconseguir igualar per mitjà del davanter montenegrí.
A partir d'eixe moment la tònica de l'encontre va ser la gran igualtat entre ambdós conjunts, i va poder decantar-se abans del descans cap a qualsevol dels dos bàndols, ja que, en dos accions a baló parat, ambdós equips van veure com se'ls anul·laven dos gols, a Abraham Paz pels locals i a Tena pels llevantinistes.
El segon temps va arrancar amb una gran intervenció del meta Calatayud a tir d'Iborra, que va poder significar el 1-2. Però va ser l'Hércules CF el que va traure l'eficàcia primer per a, en un contraatac, posar-se per davant en el partit amb un gol de Sendoa.
Poc després, una mà deTena dins de l'àrea va donar peu, en el minut 71, al 3-1, que va marcar Farinós de penal.
Però els llevantinistes no van tirar la tovalla en cap moment i es van llançar a l'atac en què possiblement van ser els millors minuts dels de Luis García.
L'entrada de Rubén li va donar un nou aire a l'equip i l'asturià es va convertir en el protagonista dels minuts finals. En el minuts 79, el Levante UD retallava distàncies en una falta llançada magistralment per Rubén, i deixava obert l'encontre a deu minuts del final.
La insistència a la cerca de l'empat dels llevantinistes a punt va estar de donar els seus fruits a cinc de la finalització en un contracolp entre Geijo i Rubén però este últim en posició immillorable va errar en la definició i va disparar al lateral de la xarxa.
I del possible empat a tres es va passar a la sentència definitiva de l'Hércules CF que anotava el quart per mediació d'Abel Aguilar quan el partit tocava a la seua fi.