Una gastroenteritis deixa fora de combat a Juanlu per al partit davant de l'Atlètic de Madrid
There are no reactions yet. Be the first!
Juanlu no ha participat en l'últim entrenament de la setmana desenrotllat en les instal·lacions de la Ciutat Esportiva de Buñol des de les 10:30 hores. El futbolista, afligit d'una gastroenteritis, es perdrà la cita que demà enfrontarà al Levante i a l'Atlètic de Madrid en l'Estadi Vicente Calderón. Per la seua banda, Asier del Horno seguix immers en el procés de recuperació de l'elongació en el solege que el manté al marge del grup des de la setmana passada.