Una remuntada heroica per a continuar creient
RC Celta 2-3 Levante UD
El Levante UD va aconseguir una victòria heroica en la seua exigent visita a l'Abanca Balaídos. Els de Luís Castro van saber refer-se fins a dos vegades d'un marcador advers i van acabar remuntant per sumar tres punts vitals en la seua lluita per la permanència.
Els locals van avisar prompte. Als tres minuts Fer López, després de l'assistència d'Aspas, va intentar sorprendre amb una vaselina però va aparéixer Ryan per atrapar l'esfèric. Només un minut després, va arribar el gol dels de Vigo per mediació de Jutglà. Lluny d'enfonsar-se, els llevantinistes van reaccionar de seguida i van buscar la porteria contrària per intentar igualar el resultat. Kareem Tunde, després del centre de Pablo Martínez; Arriaga, de cap; i Olasagasti, amb un potent tir, van provar sort sense èxit. Els minuts avançaven i el Levante UD havia de mantindre la calma per continuar creient en les seues opcions.
La recompensa va arribar just abans del descans. A falta de dos minuts per a la conclusió del primer temps, Arriaga va traure un míssil des de fora de l'àrea que va acabar allotjant-se en la porteria local. Un autèntic golàs per a tornar la igualtat al marcador.
Després del pas per vestidors, el partit va començar amb el mateix guió de la primera meitat. Tot just havien transcorregut dos minuts quan Ferran Jutglà, després del centre de Rueda, va tornar a avançar els seus en el marcador. Al conjunt granota li tocava de nou remar a contracorrent, però no es va rendir. Va traure la seua casta i orgull i va tornar a posar la seua mirada en la porteria contrària. El gol llevantinista va arribar també des de fora de l'àrea, esta vegada, per mediació de Dela que, amb un potent llançament, va enviar l'esfèric per l'escaire. Un altre autèntic golàs.
Este gol va carregar de nou el nivell de confiança de l'equip que va somiar amb la remuntada. Roger Brugué va ingressar en el terreny de joc i, tot just dos minuts després, va ser l'encarregat d'anotar el gol que a la postre li donaria la victòria al conjunt blaugrana. Olasagasti va posar el servei de cantonada i el davanter va aparéixer per rematar de cap el baló al fons de la xarxa. Els valencians van poder ampliar distàncies amb una altra ocasió del ‘7’ granota que va acabar estavellant-se en el travesser.
El partit va arribar a la seua fi i el Levante UD va poder sumar tres punts d'or per a continuar lluitant pel seu objectiu.