Skip to main content
Primer Equip
Valdo no patix ruptura en l´isquiotibial
There are no reactions yet. Be the first!

El Cap dels Servicis mèdics del Levante UD, Rafael Plaza, ha informat que Valdo no patix ruptura en l'isquiotibial de la cama dreta, encara que té un edema en el múscul que es traduïx en una elongació. Esta lesió el mantindrà allunyat dels terrenys de joc entre dos i tres setmanes.

El llevantinista s'ha sotmés a proves mèdiques i ha conegut el diagnòstic esta mateixa vesprada, després que dissabte passat es vera obligat a retirar-se de la sessió d'entrenament per culpa d'estes molèsties.